متن لینک شده یا Anchor Text

سه شنبه 27 فروردين 1398
9:42
علی پور

توصیه می شود که نوشته های لینک شده به وب سایت شما ترکیبی طبیعی از وضعیت های متداول در فضای وب داشته باشند .

مهم ترین ترکیبات مرسوم به شرح ذیل است:

کلمه و واژه

یا این که عبارت هدف برای سئو مثل “طراحی سایت” اسم

برند شما مثل “وبسیما” ترکیبی

از اسم مارک و کلمه انگیزه نظیر “طراحی تارنما وبسیما” کلمات

همگانی مثل “صفحه” یا این که “منبع” لغات

طولانی و ارشاد کننده کاربر نظیر “برای مطالعه مقاله اینجا کلیک کنید” در‌صورتی‌که توازن واجب بین این گونه لینک سازی ها برای وب سایت شما وجود نداشته باشد گوگل قادر است اخلاق و رفتار غیر عادی شما برای کسب بک لینک و پیوند را شناسایی نماید . به همین ادله راهکار های لینک و پیوند سازی عموما برنامه ریزی گردیده و هدفمند می باشد زیرا ممکن می باشد عمده برای شما تاثیر منفی داشته باشد تا مثبت .


گزینش

قیمت بک لینک توسط گوگل بک لینک هایی که از وبسایت های متعدد به وبسایت شما ایجاد می شود ارزش و اعتبار یکسانی از مشاهده کرد گوگل نخواهند داشت .

گوگل همت مینماید فاکتورهای مختلفی را برای تعیین قیمت یک بک لینک و پیوند نظر کند که مهم‌ترین آن‌ها به شرح پایین است:

1-

اعتبار دامنه یا Domain Authority فاکتورهای بخش اعظمی برای تعیین اعتبار دامنه شما نظر میگردد که برخی از آنان عبارتند از قدمت دامنه، نوع دامنه، تعداد بک لینک و پیوند های دریافتی، تعداد لینک و پیوند های خروجی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و … . هرچقدر اعتبار دامنه ای که به شما لینک و پیوند داده است عمده باشد بها بک پیوند و تاثیر آن بر رده شما بخش اعظم خواهد بود .


2-

اعتبار ورقه یا Page Authority اعتبار برگه شباهت متعددی به اعتبار دامنه داراست اما برای یک ورقه مختص از آن دامنه محاسبه می‌شود . ممکن میباشد دامنه اعتبار بسیار بالایی داشته باشد ولی برگه ای که از آن لینک و پیوند اخذ کرده اید اعتبار پایینی در آن دامنه داشته باشد . اندازه اعتبار صفحه معمولا براساس لینک و پیوند سازی داخلی وب سایت به آن صفحه و بک لینک و پیوند هایی که مستقیما برای به عبارتی صفحه ایجاد شده هست انتخاب می‌گردد .


صفحاتی که لینک سازی داخلی نیکی داشته باشند معمولا اعتبار بالایی نیز خواهند داشت . بعنوان نمونه صفحاتی که در منوی دارای اهمیت تارنما میباشند معمولا معتبرترین صفحه ها آن دامنه خواهند بود .


برای نظارت page authority و domain authority ابزارهای مختلفی وجود دارا‌هستند که بهترین آنها عبارتند از Serpchecker که بوسیله سایت mangools .com معرفی گردیده و open site explorer که ابزاری توانمند از سایت moz .com است . تصویر تحت مثال ای از گزارش وبسایت moz برای اعتبار دامنه وبسیما و برگه دارای اهمیت وبسیما می باشد .


اخذ

اطلاعات domain authority و page authority 3-

تعداد لینک های خروجی هر دامنه ای که به شما لینک می دهد ممکن است به سایت های دیگری هم پیوند داده است . هرچقدر تعداد وب سایت هایی که در یک صفحه یا این که در کل یک دامنه پیوند شده اند بیشتر باشد بها و اعتباری که به هرکدام از آنان میرسد کاهش خواهد یافت . معمولا تارنما هایی که در مورد درج ریپورتاژ یا این که فروش بک لینک و پیوند فعالیت می کنند علاوه بر شما به وبسایت های بخش اعظمی لینک و پیوند داده اند و همین زمینه موجب کاهش ارزش و اعتبار این دسته لینک سازی می‌شود .


4-

مقدار رابطه موضوعی تارنما شما با تارنما لینک و پیوند دهنده یکی از مواقعی که گوگل توجه ویژه ای به آن داراست و کارایی می‌نماید تا در فاکتورهای جايگاه بندی نتایج جستجو از آن استفاده کند، رابطه موضوعی در میان صفحه ها پیوند گردیده میباشد . بعنوان نمونه اگر شما در قضیه تورهای مسافرتی فعالیت می کنید ولی بک لینک های شما همه از سایت های دانلود میباشند بها و اعتبار زیادی برای شما تولید نمیکنند . ولی اگر این بک پیوند ها از سایت هایی با مسئله سفر، گردشگری، خرید بلیت و … برای شما تولید شده باشد می‌تواند اثرگذاری بهتری در رده شما داشته باشد .


5-

محل قرارگیری بک لینک محل قرار گیری بک لینک در وبسایت اهمیت بخش اعظمی دارااست . ممکن میباشد پیوند شما در محتوای یک مقاله، سایدبار و یا این که چه بسا فوتر قرار گرفته باشد . لینک و پیوند هایی که در محتوای صفحه میباشند قیمت بیشتری در مقایسه با پیوند های موجود در سایدبار و فوتر خواهند داشت .


به طور معمول لینک و پیوند هایی که در فوتر یا این که سایدبار قرار داده میگردند در همه صفحات آن وب سایت سناریو داده میشوند، به این پیوند ها اصطلاحا Sitewide گفته میشود . قرار گیری بک لینک شما در همه صفحه ها یک وبسایت می‌تواند دلیلی برای تشخیص خریداری آن لینک و پیوند بوسیله ربات های گوگل باشد و ممکن هست با تکرار فراوان این رخداد الگوریتم پیگوئن وب سایت شما را جریمه کند . پیشنهاد میکنیم برای فهم و شعور بهتر این قضیه به مطلب خرید بک لینک و پیوند مراجعه نمایید .


محل

قرارگیری بک پیوند در سایت برآیند این دو نکته موجب گردیده تا در حال حاضر متخصصان سئو درج ریپورتاژ را ارزشمندتر از خرید بک لینک یا تبلیغات متنی بدانند .

سئو در مشهد

صحبت

پایانی به طور حتم کسب بک لینک و راهکار صحیح برای پیوند سازی داخلی قادر است منزلت شما در نتایج گوگل را بهبود دهد اما پیشین از استارت به عمل بایستی تکنیک های مناسب و استانداردهای گوگل را به خوبی بشناسید زیرا غلط در این عمل قادر است نتایج کاملا معکوس به همپا داشته و موجب جریمه تارنما شما بوسیله گوگل شود .


در این مطلب با معنا بک لینک و پیوند و طرز نظارت قیمت آن توسط گوگل آشنا شدیم در درس بعدی به نظارت خط مش های مناسب برای کسب بک لینک و معرفی تکنیک های کلاه سپید و کلاه سیاه میپردازیم . برای کسب اطلاعات تخصصی تر پیشنهاد می‌کنیم سری مقاله‌ها آموزش لینک و پیوند سازی را هم مطالعه فرمایید .


در صورتیکه برای فهم هرکدام از مفاهیم این مطلب یا به کار گیری از آن‌ها سوالی دارید میتوانید در بخش ایده ها همین مقاله مطرح فرمائید تا مشاورین وبسیما پاسخ گوی شما باشند .


برچسب ها: سئو در مشهد ,
[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمی سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]