سئو انواع مختلفی دارد؟

پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398
10:23
علی پور

مثلاً گهگاه سئوکاران کلاه خاکستری تعداد زیادی صفحۀ جعلی در شبکه‌های اجتماعی گوناگون (توئیتر، اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، گوگل پلاس و . . .) تولید میکنند و از این صفحات به سایت خودشان لینک و پیوند میدهند . خب گوگل فعلاً نمی‌تواند تشخیص دهد که تمام این صفحه ها متعلق به خود شما هستند، بدین ترتیب می‌توانید فیدبک خوبی از آنها بگیرید .

اما بعید هم نمی‌باشد که تا یک‌سری وقت دیگر این رمز نیز بر ملا شود و دچار جریمۀ گوگل شوید!

سفارش اینجانب این است که تا زمانی در زمینۀ سئو حرفه‌ای نشده‌اید و با ساختار گوگل و نحوه کار الگوریتم‌های آن شناخت جامعی ندارید، از این رویه استفاده نکنید . چون گاهی یک نادرست کوچک می‌تواند تارنما شما را در معرض خطر دورازشوخی قرار دهد و به آن جراحت بزند .

سئو در مشهد

بازاریابی

دهن به دهان چه میباشد و چگونه در آن پیروز شویم؟حتما بخوانید: بازاریابی دهان به دهان چه چیزی است و چگونه در آن پیروز شویم؟ آیا

سئو انواع مختلفی دارد؟ خب پاسخ معمولی است؛ بله . سئو 2 گونه متعدد دارااست که به آنان سئو یا بهینه‌سازی داخلی (On-Page SEO) و سئو یا این که بهینه‌سازی فرنگی (Off-Page SEO) میگوییم .


سئوی

داخلی سایت چیست؟ خواسته از سئوی داخلی، بهینه‌سازی صفحه ها داخلی تارنما برای موتورهای جستجو، با انگیزه رسیدن به مقام بالا در گوگل و افزایش ترافیک سایت هست . با سئوی داخلی، موتورهای جستجو به راحتی وبسایت شما را پیدا کرده و می‌خوانند، زمینه آن را فهم و شعور می نمایند و در صورتی‌که استاندارهای ضروری را داشته باشد، آن را به عنوان یک سایت مفید برای یوزرها میشناسند .


خب،

برای انجام سئوی داخلی وب سایت دقیقاً باید چه‌کار کنیم؟ حیث من این می باشد که از بررسی لیست جادویی سئوی داخلی استفاده کنید!

چک‌لیست

سئوی داخلی سایت مراحلی که در این چک لیست خواهید دید، جدیدترین نکات سئو هستند که تا این سال (یعنی سال 2018) منتشر شده‌اند . کلیه این مطالب از تجربیات شخصی ما در نوین و سایت‌های معتبر فرنگی جمع‌آوری شده‌اند و قطعا به فعالیت شما می‌آیند؛ پس با خیال آسوده از آنان به کار گیری نمایید .


با صرفه

کردن آدرس (URL) تمام صفحه ها سایت یک عدد از بخش‌هایی که گوگل به آن دقت می‌کند، آدرس صفحه های گوناگون سایت است . تجربه نشان داده هست که هر چقدر که این نشانی کوتاه‌تر، خواناتر و با موضوع محتوای شما دارای ارتباط باشد، تاثیر بهتری روی سئو دارد . برای این که تمام نکات مربط به URL سایت را بدانید، مقالۀ «نکات حیاتی برای باصرفه سازی URL سایت» را که بوسیله همکار دیرین ما، رامین محمودی عزیز نوشته شده را بخوانید .


تحقیق

کلمه ها حساس (Keyword Research) تحقیق کلمه ها دارای اهمیت یعنی این که ارزیابی کنیم و ببینیم مخاطبان هدف ما در وب به دنبال چه چیزهایی میباشند و برای وصال به آن ها چه کلماتی را جستجو می‌کنند . شما می‌توانید با توجه به این لغت ها محتوای وب سایت خود را ساخت فرمائید یا آن ها را بهبود ببخشید . اگر تحقیق لغت ها را به درستی انجام دهید، هم مخاطبانتان را بهتر می شناسید و هم می توانید شرایط سئوی سایتتان را خوبتر فرمایید .


توجه: تحقیق کلمه ها کلیدی به مراد جذب بازدیدکننده برای وب سایت انجام نمی‌شود، بلکه انگیزه از آن، جذب آن جور بازدیدکنندگانی است که محتوای تارنما شما برایشان با فایده بوده و دقیقاً به دنبال محتوا یا این که کالا شما هستند .


ما در نوین یک مقالۀ عالی در قضیه تحقیق کلمه ها اساسی داریم و صفر تا صد این مبحث را آن‌جا توضیح داده‌ایم . پیشنهاد میکنم حتماً این مطلب را بخوانید .


برچسب ها: سئو در مشهد ,
[ بازدید : 188 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمی سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]