الگوریتم جايگاه بندی مرغ مگس

شنبه 21 ارديبهشت 1398
9:12
علی پور

الگوریتم

جايگاه بندی مرغ مگس خوار گوگل الگوریتم مرغ مگس خوار آغاز در سپتامبر سال ۲۰۱۳ میلادی موضوع به کارگیری گوگل قرار گرفت . اسم این الگوریتم به یاد صفت “دقیق و سریع” مرغ مگس خوار گزینش شوید . تمرکز این الگوریتم بر کشف ارتباط معنایی بین واژه و کلمه ها و تشخیص کیفیت و اعتنا محتوای وبسایت ها است . این الگوریتم سکو وبسایت هایی را که صرفا از کلمات مهم به تعداد بسیار استفاده کرده بودند و محتوای با کیفیتی نداشتند، به شدت کاهش داد و وبسایت های با کیفیت تر را در صفحه نتایج گوگل جایگزین آن ها کرد .

سئو در مشهد

الگوریتم درجه بندی مرغ مگس خوار به معنای کل عبارت جستجو دقت می نماید و کارایی می کند وب سایت هایی را که دقیق ترین شباهت را به عبارت جستجو دارند، در صدر نتایج جستجوی خود نمایش دهد . این الگوریتم منجر می شود نتایج کاوش تنها به یک کلمه و واژه کلیدی از عبارت کاوش شده مهم نباشد و نتایجی سناریو داده شود که نزدیک ترین رابطه معنایی را با عبارت جستجو شده داراست .


این الگوریتم جايگاه بندی تا حد متعددی آتی سئو را تحت تاثیر قرار بخشید و آن را از تکنیک های متفاوت سئو کلاه سفید و کلاه سیاه که بخش اعظم در گذشته رایج بود، به سمت بازاریابی محتوا و تولید محتوای با کیفیت سوق بخشید . گوگل در سال ۲۰۱۵ پا را بالاتر گذارده و با به کارگیری هوش مصنوعی، الگوریتم رنک برین که به نوع ای شکل پیشرفته خیس الگوریتم مرغ مگس خوار است را معرفی کرد .


الگوریتم

رتبه بندی کبوتر گوگل الگوریتم کبوتر آغاز در جولای سال ۲۰۱۴ میلادی مورد استعمال گوگل قرار گرفت . نام این الگوریتم مرتبه بندی به خاطر تمرکز بر سئو محلی یا این که لوکال انتخاب شوید . این الگوریتم که اینک در آغاز راه و روش قرار دارد، متمرکز بر ارائه نتایج جستجوی با کیفیت و دارای ربط با مکان جستجو کننده هست . در این الگوریتم مرتبه بندی سئو محلی یا این که لوکال اهمیت متعددی پیدا کرده می‌باشد و برای نمونه کسب و امور می توانند با تصویب نام و آدرس شرکت خود در فهرست کسب و شغل های گوگل، اقبال پیدا شدن شان را در نتایج گوگل ارتقاء دهند . اما خدمات سئو لوکال گوگل در اکنون حاضر به طور بدون نقص برای جمهوری اسلامی ایران ارائه نمی شود . برای مطالعه اکثر می توانید مقاله “الگوریتم کبوتر گوگل” را در وب لاگ وبسیما مطالعه نمائید .


در پایان الگوریتمی هم در سال ۲۰۱۵ و در خصوص سازش وبسایت ها با صفحه سناریو تلفن همراه ها و تبلت ها منتشر شده و تاثیر بسیار مهمی در نتایج جستجوی فعلی و آتی گوگل خواهد گذاشت . برای آشنایی عمده با این الگوریتم مطلب “بهینه سازی سایت برای موبایل” را مطالعه فرمایید .


الگوریتم های حساس گوگل که به آن ها اشاره شد، خود نیز به مرور بازه زمانی پیدایش رسانی گردیده و نسخه های جدیدی از آن ها بوسیله گوگل منتشر می شود . در رخ بروز رسانی این الگوریتم ها بوسیله گوگل، اخبار آن در وب لاگ وبسیما منتشر می شود .


برچسب ها: سئو در مشهد ,
[ بازدید : 240 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمی سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]