تاثیر بک لینک
سه شنبه 24 ارديبهشت 1398
15:55
[ ]
شاید بتوان اظهار کرد بخش بخش اعظم ای از روایت سئو در پیوند سازی خلاصه می شود . در این مبحث نظرها ضد و نقیض بسیاری وجود دارااست . در این مطلب قصد داریم به آنالیز همین قضیه بپردازیم .
Backlink
چیست؟ به روند اخذ پیوند از بقیه وبسایت های اینترنتی برای تارنما خودمان، پیوند سازی یا کسب بک لینک و پیوند گویند . در واقع منظور از لینک، نوشته یا این که تصویری میباشد که استفاده کننده با لمس آن به صفحه دیگری در وب منتقل خواهد شد . فرایند فعالیت ربات های گوگل به این فیس می باشد که در طی مراحل تحلیل یک صفحه، لینک های جان دار در آن کاغذ را هم چک کرده و به صفحه های لینک و پیوند گردیده مراجعه میکنند . به همین شکل میباشد که مسیر حرکتی ربات گوگل در اینترنت شکل میگیرد .
what
is backlinks2
معرفی
انواع بک لینک و تاثیر آنان بر سئو بک لینک و پیوند ها را می توان به گونه های پیوند فالو و نوفالو و لینک و پیوند داخلی و خارجی تقسیم کرد . در ابتدا قصد داریم دریابیم که بک لینک و پیوند چه میباشد و آنگاه از آن به تاثیر بک پیوند ها در سئو بپردازیم . یک عدد از شیوه های گوگل برای ایندکس صفحه های جدید، نظارت بک لینک و پیوند های مو جود در کاغذ است .
در واقع میتوان اظهار کرد دو برهان تعداد و کیفیت بک پیوند ها بر درجه بندی نتایج گوگل تاثیر بی واسطه داراست . با بررسی صفحه ها اینترنت بوسیله ربات گوگل قیمت و اعتبار صفحه های بر پایه پیوند های موجود در آن معین خواهد شد .
نکته
قابل توجه ارتباط مستقیمی بین وب سایت های معتبری که به شما پیوند داده اند و رده شما در گوگل وجود داراست .
تفاوت
لینک و پیوند سازی داخلی و خارجی در مبحث لینک و پیوند سازی می بضاعت لینک و پیوند ها را به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم کرد . ایجاد بک لینک و پیوند در بین صفحه ها یک تارنما را لینک سازی داخلی گویند . در صورتی که درصورتیکه برگه ای از وبسایت دیگر به سایت شما لینک و پیوند داده باشد، آن را پیوند خارجی می نامند .
تفاوت
بک پیوند فالو و نوفالو در وضعیت عادی هر لینک Dofollow محسوب می شود . مگر اینکه در کد HTML آن از ویژگی Nofollow به کار گیری شده باشد . به کار گیری از این ویژگی موجب می شود تا قیمت و اعتباری به صفحه انگیزه منتقل نشود .
سال ۱۹۹۰ میلادی، مفهومی به اسم پیج رنگ بوسیله گوگل معرفی شد . در آن برهه حساس ترین برهان بر مرتبه بندی اینترنت تارنما ها، تعداد بک لینک ها بود . براین اساس متخصص ها سئو و مدیران وب تارنما ها در آن بازه از این نکته استعمال کردند و با مواردی نظیر تبادل پیوند یا این که خرید بک لینک، همت کردند تا جایگاه خود را در نتایج موتور جستجوی گوگل بهبود بخشند .
با بسط این مسئله گوگل الگوریتم های خود را آپ دیت کرد و در همین ضمینه الگوریتم پنگوئن را برای شناسایی و جریمه تارنما هایی که از این حفره استعمال می کردند، معرفی کرد . در ادامه این سیاست ها، گوگل تصمیم به حذف پیج رنک و همت برای کاهش وابستگی رتبه بندی نتایج به لینک و پیوند سازی کرد .
[ بازدید : 542 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]