تاثیر بک لینک

سه شنبه 24 ارديبهشت 1398
15:55
علی پور

شاید بتوان اظهار کرد بخش بخش اعظم ای از روایت سئو در پیوند سازی خلاصه می شود . در این مبحث نظرها ضد و نقیض بسیاری وجود دارااست . در این مطلب قصد داریم به آنالیز همین قضیه بپردازیم .
Backlink
چیست؟ به روند اخذ پیوند از بقیه وبسایت های اینترنتی برای تارنما خودمان، پیوند سازی یا کسب بک لینک و پیوند گویند . در واقع منظور از لینک، نوشته یا این که تصویری میباشد که استفاده کننده با لمس آن به صفحه دیگری در وب منتقل خواهد شد . فرایند فعالیت ربات های گوگل به این فیس می باشد که در طی مراحل تحلیل یک صفحه، لینک های جان دار در آن کاغذ را هم چک کرده و به صفحه های لینک و پیوند گردیده مراجعه می‌کنند . به همین شکل می‌باشد که مسیر حرکتی ربات گوگل در اینترنت شکل میگیرد .

what
is backlinks2
معرفی
انواع بک لینک و تاثیر آنان بر سئو بک لینک و پیوند ها را می توان به گونه های پیوند فالو و نوفالو و لینک و پیوند داخلی و خارجی تقسیم کرد . در ابتدا قصد داریم دریابیم که بک لینک و پیوند چه می‌باشد و آنگاه از آن به تاثیر بک پیوند ها در سئو بپردازیم . یک عدد از شیوه های گوگل برای ایندکس صفحه های جدید، نظارت بک لینک و پیوند های مو جود در کاغذ است .

در واقع میتوان اظهار کرد دو برهان تعداد و کیفیت بک پیوند ها بر درجه بندی نتایج گوگل تاثیر بی واسطه داراست . با بررسی صفحه ها اینترنت بوسیله ربات گوگل قیمت و اعتبار صفحه های بر پایه پیوند های موجود در آن معین خواهد شد .

نکته
قابل توجه ارتباط مستقیمی بین وب سایت های معتبری که به شما پیوند داده اند و رده شما در گوگل وجود داراست .
تفاوت
لینک و پیوند سازی داخلی و خارجی در مبحث لینک و پیوند سازی می بضاعت لینک و پیوند ها را به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم کرد . ایجاد بک لینک و پیوند در بین صفحه ها یک تارنما را لینک سازی داخلی گویند . در صورتی که در‌صورتی‌که برگه ای از وبسایت دیگر به سایت شما لینک و پیوند داده باشد، آن را پیوند خارجی می نامند .

تفاوت
بک پیوند فالو و نوفالو در وضعیت عادی هر لینک Dofollow محسوب می شود . مگر اینکه در کد HTML آن از ویژگی Nofollow به کار گیری شده باشد . به کار گیری از این ویژگی موجب می شود تا قیمت و اعتباری به صفحه انگیزه منتقل نشود .

سال ۱۹۹۰ میلادی، مفهومی به اسم پیج رنگ بوسیله گوگل معرفی شد . در آن برهه حساس ترین برهان بر مرتبه بندی اینترنت تارنما ها، تعداد بک لینک ها بود . براین اساس متخصص ها سئو و مدیران وب تارنما ها در آن بازه از این نکته استعمال کردند و با مواردی نظیر تبادل پیوند یا این که خرید بک لینک، همت کردند تا جایگاه خود را در نتایج موتور جستجوی گوگل بهبود بخشند .

با بسط این مسئله گوگل الگوریتم های خود را آپ دیت کرد و در همین ضمینه الگوریتم پنگوئن را برای شناسایی و جریمه تارنما هایی که از این حفره استعمال می کردند، معرفی کرد . در ادامه این سیاست ها، گوگل تصمیم به حذف پیج رنک و همت برای کاهش وابستگی رتبه بندی نتایج به لینک و پیوند سازی کرد .

برچسب ها: سئو در مشهد ,
[ بازدید : 542 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمی سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]