مقایسه سئو داخلی و سئو خارجی

دوشنبه 16 ارديبهشت 1398
9:00
علی پور

سال گذارده اقای Larry Kim موسس اینترنت سایت WordStream پیش بینی کرد که در سال آتی نرخ کلیک (CTR) تاثیر بیشتری بر روی جايگاه بندی وب سایت ها خواهد داشت . وی پیش بینی کرد که مشابه سازی مشارکت کاربران مانند افزایش نرخ کلیک به یک عدد از تاکتیک های کلاه خاکستری تبدیل خواهد شد .


ما در اینجا قصد قضاوت در رابطه خوب یا این که بد بودن سئو کلاه خاکستری را نداریم . گزینش یا عدم تعیین آن به تصمیم خود شماست . ما در درحال حاضر سخن در رابطه چیزی هستیم که شما کمتر در رابطه آن می شنوید .

سئو در مشهد

بسیاری از رقبای شما هر کاری را برای وصال به نتایج بالای گوگل انجام می دهند و این فعالیت موجب محو شدن شما از نتایج جستجو خواهد شد . به این ترتیب می بایست تصمیم بگیرید که چه مسیری را در سئو طی خواهید کرد و حاذق به قبول چه میزان ریسک می باشید .


مقایسه

سئو داخلی و سئو خارجی سئو را می بضاعت و توان به دو نصیب سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم کرد .


سئو داخلی بر روی فاکتورهایی از درجه بندی گوگل متمرکز میباشد که مستقیما به موقعیت برگه مورد حیث برای بهینه سازی متعلق می باشد . مثل هدینگ ها، محتوا و ساختار برگه .


سئو خارجی بر روی فاکتورهایی متمرکز هست که گوگل در بیرون از وبسایت شما به آن اعتنا می نماید . این فاکتورها به دیگر منابع مثل شبکه های اجتماعی، وب لاگ های فعال در زمینه کاری شما و سوابق شخص جستجو کننده متعلق می باشد .


این دو گونه بندی سئو مختلف از یکدیگر هستند، اما الزاما می بایست در هر دو دوچندان عالی فعالیت کرد . برای فهم بهتر این قصه مثالی را خدمتتان پهنا می کنیم .


تصور کنید که شما مالک خانه ای با یک باغچه در رو به روی آن هستید و یک مسیر هم از درب بیرونی منزل تا خود خانه وجود دارد که از این باغچه می گذرد . دو سناریو زیر را در لحاظ بگیرید .


سناریو اول: درون منزل شما به نحوه شگفت انگیزی تمیز بوده اما ایوان آن بسیار نا مرتب و آلوده می باشد . چیزی که در این نمایش حادثه می زمین‌خورد این هست که با وجود داشتن تمیز ترین خانه از داخل، اما به ادله کثیف بودن بیرون آن، کسی وارد این منزل نمی گردد .


این نمونه همانند عدم انجام سئو و بهینه سازی فرنگی تارنما می باشد . احتمالا سایت شما محتوا و ظاهر بسیار خیر داشته باشد، ولی به دسته ایست که هیچ کس اعتباری برای آن قائل نمی گردد . کسی وب سایت لبریز محتوای شما را نمی بیند چرا که ترافیکی کسب نمی فرمائید .


نمایش دوم: تراس خانه زیاد تمیز، اما داخل منزل مالامال از هرج و مرج و آ است .


هم اکنون حالت را بالعکس نمایید . باغچه شما زیاد تمیز و زیباست و افراد متعددی را به سمت آن جلب می نماید . اما باطن منزل مثل یک حیطه جنگ زده است و بازدیدکنندگان سپس از یک سری ثانیه کوتاه آن را کنار گذاشتن می نمایند .


هنگامی که کاربری درست پس از ورود به یکی از صفحه های تارنما آن را کنار گذاشتن کند، گوگل آن را به منزله فرارو گریز کاربر می داند . هر چه مقدار این گریز (بانس ریت) اکثر باشد (تعداد کاربرانی که به سرعت و بعد از دیدن صرفا یک کاغذ از وبسایت آن را کنار گذاشتن می کنند)، گوگل جايگاه زیر تری به آن ورقه خواهد اعطا کرد .


به همین استدلال است که انجام سئو داخلی و سئو خارجی به هم پا یکدیگر ضروریست . در ادامه نگاهی به هر دو می اندازیم .


سئو

داخلی چهار مورد در سئو داخلی وجود دارند که بیشترین اهمیت را به خود اختصاص داده اند . اولی و مهم ترین فاکتور در سئو داخلی، محتواست .


1 .

محتوا احتمال دارد تاکنون گزاره معروف محتوا فرمان روا می‌باشد را شنیده اید . بیل گیتس این زمینه را در سال 1996 پیشبینی کرد و این مورد کماکان برقرار میباشد .

اما چرا محتوا پادشاه است؟

به این خاطر که کاربر استفاده کننده از موتور جستجوی گوگل هنگامی خوشحال و راضی می شود که نتایج زمینه نیاز خود را به بهترین صورت ممکن مشاهده می کند .


زمانی که شما عبارت آسانترین و شایسته ترین ساندویچ خانگی چیزبرگر را کاوش می کنید، گوگل تمام انرژی خویش را برای ارائه نتایجی که آن ها را بهترین راهبرد های تهیه و تنظیم چنین ساندویچی می داند، می گذارد . برای چنین منظوری هم به جستجوی تمام محتوای وب می پردازد .


گوگل صرفا به دنبال سریعترین امر تهیه این خوراک نمی پردازد، بلکه راحت بودن امر تنظیم هم اهمیت بسیار فراوانی دارااست . احتمالا هم فست فود هایی که چنین غذایی را نیز برای فروش گذاشته اند را به شما معرفی نماید . گوگل تمام سعی خود را می کند تا بهترین نتایج را به یوزرها نمایش دهد .


تمام نیز و ناراحتی گوگل ارائه شایسته ترین تجربه کاربری می باشد تا خوب ترین محتوا را برای شما به سناریو گذارد . این مطلب به این معنیست که وظیفه شماره یک شما برای انجام شایسته ترین سئو، ایجاد محتوایی با کیفیت است . مطمئنا این وظیفه خسته کننده بوده و زحمت زیادی را می طلبد .


سئو تفاوت چندانی با دیگر اشکال مهارت ها ندارد: شایسته ترین نتایج همواره با تلاشی زیاد دشوار به دست می آیند . شایسته ترین گونه بازاریابی هم نمی تواند یک مال بد را به فروش برساند . به همین نسبت بهترین و پیشرفته ترین سئو هم برای یک محتوای بی کیفیت و بلا استفاده، بی فایده می باشد .


در اینجا به معرفی فاکتورهایی می پردازیم که موجب ارتقا اعتبار یک محتوا از رویت کرد گوگل می شود .


برچسب ها: سئو در مشهد ,
[ بازدید : 204 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمی سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]