کلمات هرز و وقفه در آدرس ها و پیوند یکتا

چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398
9:06
علی پور


عبارات هرز و وقفه در آدرس ها و لینک و پیوند یکتا آخرین چیزی که شما ممکن می‌باشد بخواهید در زمینه لینک های یکتا بخواهید تا سئوی وردپرس را خوب تر نمائید این می باشد که عبارات موسوم به لغت ها توقف را تمیز فرمائید . کلماتی مثل a, and, the و غیره و صد ولی در صورتیکه از پیوند یکتای فارسی استفاده می کنید خوب تر هست از کلماتی نظیر چون، و، از، با، تا، به و … به کار گیری نکنید .

سئو در مشهد

این معمولا چیزی نیست که شما بخواهید پس از این که پست ها به منتشر شدند تغییر و تحول دهید . در شرای سایت های دیگری به محتوای شما پیوند داده اند کارایی نمایید لینک و پیوند یکتا را تغییر ندهید البته اگر تغییر دادید مطمئن شوید که پست ها به صحت ریدایرکت شوند . در بخش اعظم موارد، وردپرس باید URL سابق را به تازه ریدایرکت نماید ولی اگر این عمل را انجام نداد شما بایستی به فیس دستی این فعالیت را انجام دهید .


این کلمه ها را احتمال دارد سابقا در آدرس های خود استعمال میکردید، البته درحال حاضر نباید آن لینک ها را تغییر تحول دهید، در صورتی‌که لینک و پیوند یکتا را تغییر دهید تهیدست ساختن ریدایرکت به نشانی جدید می باشید که بایستی با آن به طور کامل آشنا باشید تا بتوانید نشانی ها را باصرفه سازی کرده و از خطاهای **4 داخل وب سایت به کارگیری فرمایید .


کد **4 مربوط به خطاهای نشانی باطن تارنما می‌باشد که همگی آنها با عدد مقدس 4 آغاز می شوند . مراقب این عدد باشید .




4 .1 .2

داشتن یا این که نداشتن SSL درصورتی که در تاریخ اینترنت جستجویی کوچک انجام دهیم میبینیم که بعضی سایت ها فقط برای خاطرنشان کردن اهمیت امنیت و همچنین خیال و خاطر راحتی کاربران از SSL استفاده می کردند . SSL یک پروتکل امنیتی لایه انتقال یا TSL هست . SSL SSL سرواژه Secure Sockets Layer و TSL سرواژه Transport Layer Security است . هر دو این مورد ها یک مفهوم را داشته و مراد کلی از آن محافظت امنیت چند لایه ای در میان کامپیوترها در کانال وب میباشد .


وب سایت هایی که یوزرها در آن ها خرید انجام میدانند، یوزرها را از باطن وبسایت به سمت درگاه پرداخت خزانه های آنلاین جهت دهی می کردند، در این بازه زمانی در‌صورتی‌که SSL وجود نمی داشت، رمزگذاری داده ها کارت و اکانت استفاده کننده انجام نمی شد و هکر ها میتوانستند داده ها اکانت ها را استخراج کرده و به سرقت ببرند . با بالا تصاحب کردن هک حساب های بانکی سایت هایی که فروشگاهی بوده و روز به روز خرید های آنلاین را تجربه می کردند، مجبور می شدند SSL را به وب سایت خود بیاورند .


http

vs https ssl در سئو وب سایت وردپرس

SSL توسط گوگل هم غیر بدون واسطه تبلیغ شد تا امنیت وب عمده حفظ شود و این جا بود که SSL یا این که رمزگذاری اطلاعات داخل تارنما تبدیل به یک فاکتور سئو شد و گوگل وب سایت هایی که از SSL به کارگیری نمی کردند را قلیل اندک از نتایج صفحه نخستین خود کنار می زد . با فرآیند رو به رشد SSL گوگل امروز تصمیم گرفته صرفا سایت های امن و دارنده SSL را نمایش بدهد . این سایت ها با نشانی HTTPS نمایش داده می شوند و وبسایت هایی که صرفا http خالی میباشند و SSL ندارند، بوسیله مرورگر کروم گوگل به تیتر وبسایت ناامن به یوزرها اخطار می دهند که تارنما را کنار گذاشتن نمایند .


به این ترتیب تارنما های زیادی اکنون از SSL به کارگیری می کنند تا از جریمه های گوگل و بینگ در امان باشند و هم این که یوزرها خود را از دست ندهند .


2 .2

عنوان های خویش را برای صفحه اول گوگل بهینه سازی کنید عنوان و محتوای برچسب تیتر (منظور از برچسب یا این که تگ عنوان Title Tag اینست که برای کل سایت مانند یک تیتر قانونی و شعار به کار گیری می شود) شما در کاغذ یک عدد از مهم ترین فاکتورهای منقطع برای سکو بندی تارنما در نتایج جست و جو می باشد .

کاربر در مرورگر خود تنها برچسب تیتر وبسایت شما را در زبانه مرورگر می بیند، گوگل در نتایج جستجو که با نام اسنیپت Snippet آن را می شناسیم فقط برچسب تیتر را سناریو میدهد:


برچسب ها: سئو در مشهد ,
[ بازدید : 555 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمی سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]