چه‌طور به صفحه اولیه گوگل برسیم؟

پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398
9:07
علی پور

چه‌طور

به صفحه اولیه گوگل برسیم؟ اگه شما نیز یک وب سایت فردی یا تجاری دارید و قصد دارید کاغذ نخستین گوگل باشید باید بگم که رویکرد رنج پیش رو دارید .

سئو در مشهد

چرا

؟ زیرا

خیلی ها نظیر شما میخوان مرتبه یک گوگل باشن و این حجم بالای رقابت, فعالیت رو برای شما خیلی دشوار میکنه مگه

این که بخواین روی واژه "خرید و فروش ارز روی قله دماوند" بیاید بالا در باقی حالت ها می بایست صبرتون رو فراوان نمائید و دست‌کم یک مدت 6 ماه به بالا رو برای کسب نتایج عالی و رسیدن به برگه نخستین گوگل در لحاظ بگیرید .

یه

طنز سئویی داریم که میگه : اگه

رمز داری و نمیخوای هیچکس ازش خبردار بشه بزارش

کاغذ دو گوگل

همین

شوخی اهمیت حضور در برگه اولیه رو به وضوح نشون میده و این رو میگه که اگه سکو وبسایت شما صفحه دوم گوگل می‌باشد یعنی شما وجود فرنگی ندارید و کسی شما رو نمیبینه قبلی

از اینکه وارد مشاجره اصلی بشیم, اذن بدید اولیه پاره ای آمار و ارقام رو بررسی کنیم :

هر

ماه بیش از 1 تریلیون جست و جو در گوگل انجام میشه 75%

از کاربرها فقط روی نتایج ورقه اولیه گوگل کلیک مینمایند و ابدا به صفحه دوم نمیرن بیش

از 60% کلیک ها فقط روی 5 سود اول انجام میشه 93%

خرید های اینترنتی با سرچ در موتور جست و جو استارت میشه سکو

اولیه گوگل به تنهایی 31% از کلیک ها رو به خودش اختصاص داده نگاهی به شکل زیر بندازید تا متوجه بشید کلیک روی نتایج گوگل چطور از مرتبه اولیه به آن گاه کاهش پیدا میکنه .




حضور

در کاغذ اول گوگل بصورت تضمینی



وصال

به ورقه یک گوگل در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن، از ایده تا اجرا روز جاری تمامی آنلاین هستن و برای خودشون وبسایت دارن و سعی میکنن در این وضع بد اقتصادی چندتا مشتری بخش اعظم هم که گردیده از فضای مجازی جذب کنن و بتونن کسب و کارشون رو توسعه بدن .

همین

آنلاین شدن اکثریت کسب و کارها سبب گردیده یک فضای رقابتی فراوان شدید ساخت بشه و این دو تا وجه منفی داره : اول این‌که گوگل نمیتونه تشخیص بده کدوم وب سایت بهتره و مجبوره چپ و راست الگوریتم های خودشو به روز کنه و حتی از پارسال هوش تصنعی RankBrain رو آورده برای امداد .

دوم این‌که استفاده کننده نمیتونه تشخیص بده حقیقتا کدوم وبسایت قابل اعتماده و میشه از محصولات یا این که خدماتش به کارگیری کرد .


با

این هم اکنون برای اینکه به ورقه اولیه گوگل برسید 2 منش پیش روی شماست : اگه

خیلی عجله دارید باید برید سراغ تبلیغات کلیکی گوگل یعنی ادوردز Adwords اگه

می‌خواهید نتایج ارگانیک از گوگل داشته باشید و یک عمر خیالتون سهل باشه برید سراغ سئو و باصرفه سازی سایت

در

ادامه هر دوی این روش ها رو آنالیز می کنیم :

کسب

جايگاه نخستین گوگل با تبلیغات کلیکی adwords این

رویکرد برای وب سایت هایی مناسب می‌باشد که :

یا

خیلی وضعشون خوبه و پول دارن یا

خیلی شتاب دارن توی نتایج ابلاغ بالا در واقع پرداخت هزینه به گوگل در پیش‌رو کلیک که در اصطلاح دیجیتال مارکتینگ به اون CPC یا Cost Per Click میگن یک راه و روش تبلیغاتیه متداوله که سالهاست منبع درآمد کلیدی گوگل هم به اکانت میاد .

در این منش شما در شبکه تبلیغات گوگل که با نام ادوردز Adwords شناخته میشه یک کمپین تبلیغاتی تشکیل می مشاهده کرد و عبارات اصلی که می خواهید روی اونها بالا باشید رو معلوم می کنید .

وقتی

کمپین تشکیل شد می تونید مشخص فرمائید که تبلیغات شما کجاها سناریو داده بشه, برای مثال :

فقط در وب سایت گوگل و پایین مجوعه هاش نظیر یوتیوب و . . .

در

سایتها و نرم افزار هایی که طرف قرارداد با سیستم تبلیغاتی گوگل هستند آنگاه

از این کار کمپین شما فعال میشه و با سرچ کلمات حیاتی زمینه نظر, استفاده کننده میتونه وب سایت شما رو فراتر از باقی نتایج ببینه برای

این‌که رویت کرد شفاف تری به دست بیارید به تصور پایین نگاه نمائید :



مثال

کمپین تبلیغاتی در ادوردز



در

این تصویر میبیند که روی کلمه و واژه بلیط هواپیما 4 سود نخستین بصورت تبلیغات کلیکی از تارنما های گوناگون نمایش داده شدن و فیض پنجم اولین سایتی است که بصورت طبیعی روی این کلمه اومده بالا مشخصه کلیدی تبلیغات ادوردز اینه که نماد AD در کنار نشانی سایت نمایش داده میشه تا مشخص بشه که این نتیجه بصورت مبلغی و با عنوان تبلیغات نمایش داده شده .




عالی

هم اکنون که میشه با پرداخت پول انقدر سهل وآسان توی نتایج اومد بالا چرا همگی از این روش استعمال نمیکنن ؟ چرا

باید ماه ها بازه بزاریم که با سئو بیایم بالا ؟


برای

جواب دادن به این سوالها بیاید مزایا و معایب ادوردز adwords رو تحلیل کنیم:

مزایای

ادورز :

قابلیت

سناریو سایت بدون نیاز به دوران هنگامی خاص به میلیونها استفاده کننده تلفن همراه و دسکتاپ قابلیت و امکان

انگیزه قرار دادن کمپین روی کلمات حیاتی دلخواه قابلیت و امکان

گزینش جور سایتهایی که میخواهیم تبلیغات در آن سناریو داده شود(در شبکه تبلیغاتی گوگل یا بیرون از آن) امکان

بهینه سازی کمپین و تصحیح عبارات با اهمیت برای کاهش هزینه ها قابلیت و امکان

انگیزه قرار دادن مجدد کاربر Retargeting وجود داراست که تاثیر خیر و خوبی در ارتقاء فروش داره معایب

ادوردز :

به

عامل تحریم ها قابلیت فعال کردن تبلیغ برای دامنه های ir وجود نداره با

اعتنا به ارزش دلار هزینه تبلیغات بسیار گرونه و به صرفه نیست به

عامل تحریم ها بخش اعظمی از آیتم های هدفمندی کمپین برای ایران فعال نیست هزینه

کلیک به خصوص روی کلماتی که سرچ بالایی داشته باشند بسیار زیاده با

ارزیابی این گزینه ها به راحتی متوجه میشیم که تبلیغات ادوردز اکثر به درد برندهای گرانقدر و شرکت هایی که بودجه های نیکی برای تبلیغات دارا‌هستند مناسبه و با دقت به هزینه هایی که داره خیلی از سایت های شخصی و کمپانی های کوچک به هیچ عنوان نمیتونن به سراغ ادوردز برن خصوصا با این دلار 8000 تومنی!


در

سیستم ادوردز تنها تا وقتی به گوگل پول بدید در برگه نخستین هستید و هم‌زمان با توقف کمپین وبسایت شما از نتایج حذف میشه و می بایست بدونید که خرید ادوردز هیچ ربطی به سئو و کسب نتایج ارگانیک نداره


برچسب ها: سئو در مشهد ,
[ بازدید : 573 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمی سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]