گوگل و تانوس

يکشنبه 15 ارديبهشت 1398
9:13
علی پور

گوگل

و تانوس ! تقریبا به پایان کتاب اول دنیای سینمایی مارول (MCU) رسیده ایم . وقتی که سرنوشت انتقام جویان دوست داشتنی ما که بیش از یک ده سال ماجراجویی هایشان را دنبال کرده ایم معلوم می شود . روز قبلی 26 آپریل آخرین فیلم از کتاب اول دنیای مارول اونجرز اند گیم به نمایش عمومی رسید . دوست داستنی ترین موتور جستجوی جهان ، گوگل سوپرایز ویژه ای برای لبریز فروش ترین فیلم سینمایی عالم داشته است . با فراموج یاور باشید تا از این سوپرایز ویژه گوگل عمده براتون بگیم .

سئو در مشهد

هشدار اسپویل : در صورتی‌که دنیای سینمایی مارول را تا فیلم اونجرز اینفینیتی وار دنبال نکرده اید پیشنهاد می کنم مستقیما به بخش سورپرایز گوگل بروید .


نگاهی

به آغاز

دنیای سینمایی مارول از سال 2008 همزمان با نمایش فیلم سینمایی آیرون اینجانب مقدمه شد . نسبتاً هیچکس در آن سال تفکر نمی کرد دنیای سینمایی که کمپانی مارول در پی ایجاد آن بود تبدیل به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین عالم های سینمایی شود . کتاب اول MCU با تبدیل شدن تونی استارک به آیرون من در کوه های افغانستان آغاز شد در ادامه با عصبانی ترین جان دار دنیا، ، هالک آشنا شدیم و بعد ثور شاهزاده آزاگارد و خدای رعد و برق را ملاقات کردیم . به جنگ جهانی دوم رفتیم و با یکی از شریف ترین انسان های دنیا یعنی استیو راجرز آشنا شدیم؛ دیدیم که چه طور استیو راجرز به راهبر آمریکا تبدیل شد . همکاری بلک ویدو و هاکای را مشاهده کردیم و سر انجام در سال 2012 گرد نیز آیی این ابرقهرمانان برای نبرد با کینه مشترک را شاهد بودیم . در همین فیلم بود که در آخر لبخند تایتان کم عقل را دیدیم و دیدار ما با تانوس تنها در حد آشنایی بود . پس از آن سرگرم ماجراجویی نگهبانان کهکشان شدیم و در همین فیلم منحصر به فرد نگهبانان کهکشان عمده تانوس را دیدیم . متوجه شدیم که وی به دنبال هدفی می‌باشد هدفی که فقط با گرد هم آیی سنگ های بی نهایت به وقوع می پیوندد .


سنگ

های بینهایت

شش سنگ قدرتنمد در دنیای مارول که کنار نیز قدرتی همانند یک پروردگار دارا هستند .


سنگ گوشه و کنار : او‌لین توشه در فیلم کاپیتان ایالات متحده او‌لین انتقام جو با این سنگ آشنا شدیم . سنگی که در درون تسراکت پنهان شده بود و بضاعت جابجایی و تلپورت دارااست .


Space

Stone سنگ ذهن: در فیلم اونجرز این سنگ را دیدیم سنگی که در عصای سلطنتی تانوس به لوکی داده شد تا با استفاده از آن میدگارد ( زمین ) را فتح نماید که در ادامه باعث به وجود داخل شدن ویژن شد .



سنگ واقعیت: در فیلم ثور دنیای تاریک بود که متوجه شدیم قدرتی وجود داراست که می تواند آنچه چشم می شود را تغییر دهد و حتی تمامی عالم را به ظلمات فرو برنده شود ، این توان درون ایثر پنهان گردیده بود .


Reality

Stone

سنگ اقتدار : سنگی که می تواند به راحتی پس از بازخورد با سطح یک سیاره آن سیاره را پودر نماید در دنیای سینمایی مارول اولی توشه این سنگ را در فیلم نگهابانان کهکشان دیدیم .


Power

Stone

سنگ برهه زمانی : از نام این سنگ می بضاعت و توان حدس زد که تا چه مقدار می تواند جذابیت داشته باشد . با استعمال از این سنگ می توان دوران را کنترل کرد . همچنین قدرتی در صورتیکه به دست شخص خطا بیفتد فاجعه ای به بار می آید برای همین باید بوسیله جادوگر اعظم از آن حفظ شود به همین خاطر این سنگ را در فیلم دکتر معالج استرنج مشاهده کردیم .


Time

Stone

سنگ روح : تعریفی برای قدرت این سنگ وجود ندارد اما بایستی بدانید که این سنگ می تواند تمامی روح ها را در اختیار گرفتن کند و بر آن تسلط داشته باشد . در اونجرز اینفینیتی وار دیدیم که این سنگ در ورمیر هست و به دست آوردن این سنگ به هیچ عنوان فعالیت آسونی نیست؛ برای بدست آوردن می بایست عزیزترین و دوست داشتنی ترین چیز خویش را فدا کنید .تانوس در فیلم اونجرز اینفینیتی وار این کار را انجام اعطا کرد و دختر خوانده دوست داشتنی خویش یعنی گامورا را فدای این سنگ کرد .



تانوس

تایتان دیوانه

انگیزه تایتان خل وچل تنها و فقط تعادل در جهان بود . تانوس نمی خواست تا دیگر سیارات هم مثل سیاره خویش تایتان به فنا کشیده شوند به همین حافظه برای بدست آوردن سنگ روح توانست از دوست داشتنی ترین فرزند خوانده خود بگذرد . وی راه و روش رهایی از نیستی را تعادل می دانست، تعادلی که با نابود کردن نیمی از جمعیت دنیا به وجود می آمد . تانوس به دنبال سنگ های بی نهایت بود تا با به کار گیری از آن ها بتواند به مردمی که باید نابود شوند رحم کند و مرگی آهسته و بدون درد برای آنان آماده نماید . با به کارگیری از سنگ های بی نهایت این عمل صرفا با یک بشکن امکان پذیر میباشد . سر انجام در فیلم اونجرز اینفینیتی وار ما شاهد برد تانوس بر اونجرز هستیم . علیرغم همه عملکرد ها برای موفقیت بر تانوس و جلوگیری از فنا نصف جمعیت جهان ، اونجرز در سیاره تایتان و در واکاندا شکست می خورند و تانوس پیروز می شود همگی سنگ های بی غایت را جمع آوری کند و در نهایت با یک بکشن نیمی از جمعیت دنیا را برای تعادل نابود نماید .


به

نظرت شما تعادل صرفا شیوه نجات این دنیاست؟ درصورتی که جای تانوس بودید و دستکش بینهایت را با همگی سنگ های بینهایت داشتید برای تعادل حاضر به بشکن زدن و نیستی نیمی از جمعیت جهان بودید؟ بهش تفکر کنید!!!

سوپرایز

گوگل

یک سال از نمایش فیلم اونجرز اینفینیتی وار می گذر و به پیمان پزشک استرنج ما الان در پایان بازی هستیم . روز قبل 26 آپریل موضوع توقع ترین فیلم مورخ سینما اکران عمومی خود را ابتدا کرد . هم‌زمان با نمایش این فیلم دوستداشتنی ترین موتور کاوش جهان ، گوگل سوپرایز ویژه ای برای طرف داران MCU داشت .


infinity gauntletگوگل برای شما دستکش بینهایت تانوس با تمامی سنگ های بینهایت را مهیا کرده است! برای دریافت دستکش بینهایت کافیست کاغذ گوگل را باز کنید ، عبارت Thanos را کاوش کنید در نتایج جستجو سمت راست روبروی نام Thanos دستکش بینهایت را با هر شش سنگ مشاهده می‌کنید حال دوران گزینش فرا رسیده تمامی چیز مهیا شده تا تصمیم بگیرید از دستکش بینهایت استعمال نکنید یا این که شما به جای تایتان خل وچل بشکن بزنید و نیمی از نتایج کاوش گوگل را تمیز نمائید . برای این عمل کافیست بر روی دستکش مسئله لحاظ کلیک نمایید و پس از بشکن متوجه می گردید نیمی از نتایج جستجو گوگل همانند شخصیت های دنیای سینمایی مارول پودر می شوند .

چه غم انگیز!حال می بایست چ کرد؟

infinity gauntletاصلا نگران نباشید گوگل راه و روش حل رجوع از این حادثه را هم برای شما فراهم کرده هست کافیست دوباره بر روی دستکش بینهایت کلیک نمائید و مشاهده می فرمایید که سنگ دوران فعال شده و مدت را به عقب گشوده می گرداند و نتایج جستجو گوگل به شرایط معمولی باز می گردد .






نظر شما در مورد این سوپرایز چیست؟ آیا گوگل اجباری اتفاق ها اونجرز اند گیم را برای ما اسپویل کرده است؟ آیا اونجرز با دستیابی به سنگ مدت حادثه ها مربوط به اتفاقات بشکن تانوس را بازمیگردانند؟ حتی شاید این سوپرایز مهر تاییدی بر تئوری سفر های زمانی و به دست آوردن سنگ های بینهایت قبل از تانوس میباشد .

لحاظ خود را با ما به اشتراک بگذارید و لطفا لطفا لطفا اسپویل نکنید!!!


برچسب ها: سئو در مشهد ,
[ بازدید : 215 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمی سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]