تکنیک های سئو کلاه سیاه در برابر سئو کلاه سفید

شنبه 12 بهمن 1398
16:28
علی پور

یکی دیگر از بحث‌های مرسوم در بررسی سئو سایت‌ها، طبقه‌بندی راهکارهای سئو و باصرفه سازی اینترنت وبسایت می باشد . این طبقه‌بندی را معمولاً به چهره تکنیک های سئو در مشهد سئو کلاه سیاه (Black Hat) در برابر سئو کلاه سپید (White Hat) مطرح می‌کنند .

در شرای بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، می‌کوشد یک محتوای با ارزش را به شایسته ترین شکل ممکن به گوگل و بقیه موتورهای جستجو معرفی نماید .

ولی سئو کلاه سیاه، میکوشد با شناسایی نقطه ضعف‌ها و محدودیت‌های الگوریتم‌های سئو، وب سایت را به شکلی با صرفه سازی نماید که رتبه سئو بهتری به دست بیاورد .

معمولاً با توسعه و گسترش و هوشمندتر شدن الگوریتم‌ها، این روش‌ها هم همت خود را از دست میدهند و فضا برای سئوکارهای کلاه سیاه، تنگ‌تر میشود .


سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید هدف
ما در درس سئو چیست؟ افزایش بازدید گوگل این نکته را تقریباً همگی پذیرفته‌اند که مطرح ترین و ارزان‌ترین و معتبرترین مسیر ورود به یک سایت موتورهای جستجو میباشند .

آشنایی با SEO و فلسفه آن، چیزی نمیباشد که خاص برنامه‌نویسان و طراحان تارنما باشد . خصوصاً با اعتنا به توسعه‌ی الگوریتم‌های جستجو و هوشمندتر شدن موتورهای جستجو، عملاً همه‌ی کسانی که بی واسطه و غیرمستقیم در وب‌سایت یک کسب و عمل نقش ایفا می‌کنند، واجب هست با اصول و مبانی و منطق سئو آشنا باشند .

در تیم درس‌های SEO چه می‌باشد در متمم میکوشیم مبانی کلی سئو، کاربردها و نکات مهم در آن را سرویس شما ارائه کنیم .

موردها
پایین از گزاره نکاتی میباشند که در این تیم درس مورد توجه قرار خواهیم داد:

شناخت با موتورهای کاوش و وظیفه آنها

چه کارهایی انجام دهیم تا موتورهای جستجو و به طور مختص گوگل، ما را به مخاطبان خود نمایش دهند؟

چه سهمی از برد در سئو به یاد تکنیک می باشد و چه سهمی به یاد محتوا؟
برخی
از مهم ترین تکنیک های سئو (ابزارهای سئو) در‌صورتی‌که
نمی‌خواهید سئو را به شکل عمیق و حرفه‌ای بیاموزید و صرفاً می‌خواهید به تیتر یک بلاگ نویس، بعضی از نکات سئو را بدانید و در مطالب خود رعایت کنید، میتوانید مستقیماً به سراغ دو درس حضور در ورقه اولیه گوگل و لینک و پیوند سازی داخلی بروید:

حضور در صفحه اول گوگل

لینک و پیوند سازی داخلی و اهمیت آن در سئو سایت
البته صورت حرفه‌ای‌تر یادگیری سئو این می باشد که آغاز معنا سئو داخلی (On-page SEO) و سئو خارجی (Off-page SEO) را خاطره بگیرید و سپس، تکنیک‌های مربوط به هر یک از این دو شاخه را با جزئیات بخش اعظم و دقیق‌تر محاسبه کنید و بیاموزید .


سئو داخلی و سئو فرنگی چه هستند؟ تفاوت سئو داخلی و فرنگی چیست؟
برخی
از منابع و مراجع مسئله استعمال و نسبت دادن در یادگرفتن سئو ما در هر درس، بسته به موضوع، مرجع مورد به کارگیری را به چهره روشن و مشخص و معلوم نقل میکنیم .

البته در میان منابع موضوع استفاده، یکسری وبسایت و بلاگ می باشند که محتوای آنها کلیدی‌تر می باشد و عملاً در سطح جهان، منبع محسوب می شوند .

در
صورتی که بخواهید منابع کیفیت بالا و به روز را دنبال کنید، سفارش میکنیم از این سایت‌ها و وبلاگ‌ها استارت کنید:

برچسب ها: سئو در مشهد ,
[ بازدید : 558 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالات رسمی سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]